piątek, 7 czerwca 2013


POMYSŁY NA ORGANIZACJĘ PRZESTRZENI KUCHENNEJ

Wczoraj było o gadżecie kuchennym, to dziś zapytam.. jak wyglądają Wasze kuchnie? Moja nadaje się do wymiany. W całości. Zanim jednak nadejdzie ten dzień, kiedy zasiądę do wykonania projektu nowej kuchni, zbieram inspiracje na rozsądne wykorzystanie przestrzeni, ponieważ mam jej do dyspozycji niewiele. Może któryś z pomysłów zainspiruje nie tylko mnie. 

Właściwa organizacja kuchni jest niezwykle ważna, aby przebywanie w niej i przygotowywanie posiłków sprawiało przyjemność i ułatwiało pracę, a sprzątanie po gotowaniu nie było znienawidzoną czynnością, lecz odbywało się szybko i sprawnie.

Pomysłowo zagospodarowane szuflady pomogą utrzymać porządek w przyprawach i innych drobiazgach.




Zmorą większości kuchni są pomięte, straszące ściereczki kuchenne, dla których trudno znaleźć dobre miejsce. Mi spodobało się takie rozwiązanie tego problemu.



Co poradzić na zbyt małą ilość szafek? Pomysł poniżej.



Osobiście nie znoszę sprzątać po obieraniu warzyw i owoców, a gdyby tak wszystko od razu trafiało do kosza bez potrzeby jego wyciągania i chowania?



Na dzisiaj tyle inspiracji. Polecam własne poszukiwania zanim zaprojektujecie lub zlecicie projekt swojej kuchni projektantowi. Warto wiedzieć czego się oczekuje, żeby projekt skrojony był na miarę.


1 komentarz:

  1. U mnie wyglada to troche bardiej po polsku jednakże w szufladach wszystko poukładane :)

    OdpowiedzUsuń